BEURSTRANSPORT

Jos Heeren Transport is ervaren in het beurstransport en het vervoeren van uw beursgoederen. In goed overleg brengen wij uw goederen tot op de stand en halen het daar ook weer op. Wij vervoeren in zowel binnen- als buitenland. Wij zorgen ervoor dat wij met de juiste materialen aanwezig zijn om zo op tijd uw goederen te leveren. Voor, tijdens en na een beurs is het altijd hectisch en is er vaak te weinig tijd om je goed voor te bereiden. De stand moet goed opgebouwd worden en vervolgens weer afgebroken worden om naar de volgende beurs te gaan. Het lijkt soms onmogelijk om zulke zendingen in het normale distributieproces mee te nemen. Wij kunnen het laden c.q. lossen snel en eenvoudig laten verlopen. Wij maken hierbij gebruik van ons moderne wagenpark dat onder andere bestaat uit megatrailers en volumecombinaties, voorzien van schuifzeilen, hef- en schuifdaken. Indien het beursgebouw het toelaat, is het zelfs mogelijk gebruik te maken van onze meeneemheftruck.

NIEUW: MyExpoBox
We bieden vanaf nu ook opslag aan. MyExpoBox is ideaal voor de opslag van je beursmateriaal waar je op kantoor of het bedrijf geen plaats voor hebt. Huur bij ons je eigen box waar je al je beursspullen in kwijt kunt waar je op kantoor geen ruimte voor hebt. Lees meer op MyExpoBox.nl.

BOUWMATERIALENVERVOER

Bent u op zoek naar een partner om al uw bouwmaterialen te laten vervoeren? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij laden dagelijks bouwgerelateerde producten om ze vervolgens weer te lossen op verschillende bouwplaatsen. In combinatie met een meeneemheftruck (Kooiaap) leveren wij de zending voor een bepaalde tijd op de gewenste locatie.

VOLUMETRANSPORT

Sinds 1800 zijn wij een specialist op het gebied van Volumetransport. Wij hebben dagelijks wagens op de weg met een capaciteit van 1m3 tot 150m3. Wij rijden door de Benelux, Noord Frankrijk en het Ruhrgebied. Andere bestemmingen binnen Europa worden ook door ons verzorgd, maar dit gebeurt vaak op afspraak. Transporten worden gepland vanuit onze thuishaven in Hilvarenbeek. Met moderne boordcomputers zijn al onze wagens verbonden met onze planning.Onze vrachtauto’s zijn met behulp van de software van Trimble gekoppeld met het TransportManagementSysteem van Transpas op de thuisbasis. Tevens zijn de auto’s voorzien van scanners, waardoor de mogelijkheid ontstaat om meteen na lossing van de goederen, de vrachtbrief digitaal door te sturen naar kantoor. Indien gewenst kan het afleverbewijs, samen met de factuur, rechtstreeks doorgestuurd worden naar de klant. Zo hebben wij optimale controle over de planning, wat leidt tot flexibiliteit voor onze klanten. Als u interesse heeft en benieuwd bent naar de mogelijkheden, kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen om nader kennis te maken.

E-FULFILMENT

Tijden veranderen en de wereld gaat snel, wij als Jos Heeren Transport proberen hier altijd op in te spelen en mee te gaan met de tijd. Zo zien wij de afgelopen jaren e-commerce (webwinkels) steeds meer groeien. Wat ooit thuis op de zolder of in de garage is begonnen, groeit uit tot een goedlopende webwinkel. Dit brengt enige werkdruk met zich mee. Veel orders betekent minder ruimte voor opslag en zorgt voor tijdsgebrek voor uw dagelijkse werkzaamheden. Wanneer Jos Heeren Transport deze werkdruk bij u wegneemt, houdt u meer tijd over voor uw kernactiviteiten. Jos Heeren Transport heeft hiervoor een oplossing. Dankzij de e-fulfillment dienst kunt u door ons uw voorraad laten beheren. Dit wil zeggen dat wij voor u de orders afhandelen, verzendingen en logistiek verzorgen. Met de e-fulfillment diensten van Jos Heeren Transport bent u in staat om uw webwinkel verder te laten uitgroeien. U houdt uw oog op de zaak, wij op de orderafhandeling en logistiek.

HOE GAAN WIJ TE WERK?

– Uw klant bestelt een product op uw webshop en de betaling is geverifieerd – Wij ontvangen de orders – Wij printen de pakbonnen en picken de bestellingen van uw voorraad uit ons magazijn – Wij pakken de orders in het meest geschikte verpakkingsmateriaal in – Wij versturen uw orders via de meest geschikte pakketdienst – Wij verzorgen de retourafhandeling zoals u dat wenst

MEER WETEN

Wilt u meer weten over deze dienstverlening? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

OPSLAG

Wij beschikken over een professioneel ingericht magazijn. Zodra er goederen bij ons worden afgeleverd worden ze gecontroleerd, geregistreerd en opgeslagen. Heeft u ruimte tekort of betaalt u teveel voor opslagruimte dat niet goed benut wordt? Dan helpen wij u graag verder! In een persoonlijk kennismakingsgesprek kunnen wij de mogelijkheden bespreken om u van dienst te zijn.

LOGISTIEKE DIENSTVERLENING

Naast het vervoer van goederen verzorgen wij ook de logistieke activiteiten. Als het gaat om voorraadbeheer, opslag, crossdocking en orderpicking. Wij regelen het voor u. Wij beschikken over diverse opslaglocaties die geschikt zijn voor de meest uiteenlopende goederen. Deze goederen kunnen zowel op grond- als palletlocatie worden opgeslagen.